Acte necesare angajare pentru medicii rezidenţi
Actele necesare angajare variază de la un spital plătitor la altul. Departamentul de resurse umane al fiecărui spital afișează, în fiecare an, actele necesare.
O enumerare a actelor necesare pentru angajare este
- dosar cu șină
- cerere adresată conducerii unităţii
- copie xerox după: cartea de identitate, certificatul de naştere, certificatul căsătorie (inclusiv al copiilor dacă este cazul)
- copie xerox după actele de studii (diploma de absolvire și diploma de bacalaureat, pentru cei care nu au diploma de studii încă eliberată prezintă o copie legalizată după adeverința de la facultate )
- dispoziție de repartizare cu ordinul de confirmare în specialitate
- copie carnet de muncă sau/și adeverință cu vechimea în muncă (dacă este cazul)
- cazier judiciar
- cont IBAN (BRD, Unicredit Ţiriac Bank, Banca Transilvania, ING, Libra Bank, Banca Românească, Volksbank, BCR, Raiffeisen Bank)
Acte medicale necesare pentru angajare
- adeverinţă medicală – apt de muncă de la medicul de familie
- analize medicale: glicemie, hemoleucograma, EKG, examen neuropsihiatric, VDRL, antigen HBS, anticorpi anti HCV, HIV, examen nazofaringian, examen coproparazitologic, coprocultură,
- fişă de aptitudini (fișa medicală de angajare) de la medicul de medicina muncii